27 Haziran 2009 Cumartesi

goodies.

bu gece yaklaşık bi iki aydır adamakıllı takılamadığım sınıf arkadaşlarımla beraberdim. yani aslında sınıf arkadaşı değil onlar. kardeş be!nese .beraber yemek yaptık, kola, kahve, çay olmak üzere cafein içeren ne varsa tükettik,tam 5buçuk saatt hiç sıkılmadan konuştuk konuştuk. gelecek hayallerimizden falan bahsettik, heyecan olduk, hava yaptık falan. kariyerdi, çok paraydı, elbiselerdi, yurtdışıydı falan. gözümüzü boyadık baya:D tonlarca şekerli yiyecek tükettik. kahve falı baktık. bana özgürlük heykeli çıktı, kesin amerikadayım. sakasmkdl daha neler neler. ters kafalı timsahlar, istanbul belediyesi simgesi,odtü,ejderha, vahap, acı, sonra bok çıktı bi de. ALAKASIZ ajsdjslkdkjklsd arkadaşın 50 yaşındaki annesine talip çıkarttık faldan. adını murat koyduk, çiçekçi sanırım. of koptuk. :D arkadaşın süpersonik kıvırcık saçlarını çayların içine soktuk. süper oldu, makarna gibi.ödlsdşd sonra korkunç şeyler anlattı arkdşın biri ama böle gerçek. anlatamam tırsıyorum. bence kendinizi kollayın, ben şuan ödüm bokuma karışıyo afedersin. bi de falcı teyzenin birini aradık falan, kadın her bişiyi biliyodu. şoklardan çıkıp şoklara girdik! lostun beşinci sezonuna gecikmeli kavuştuk falan. sonrada havai fişekler patladı tam biz kalkarken. sanırım bize kıyak geçtiler. hey yavrum. neyse. çok neşeliyim bu gece. gelin öpiyim lan hepinizi. aman da aman.dsklsldkldşşd

Hiç yorum yok: