30 Nisan 2009 Perşembe

gidiyoz mu? gitmeyelim. :((

bugün okula gerçek anlamda son günümüzdü.
bütün gün son sınavlarımızla ve yıllık fotolarımızla uğraştık.
bol bol oynadık, fotoğraf çekildik,
çimenlerde yuvarlandık, yemekhaneye son kez koştuk,
küçüklerin önüne büyük bi zevkle son kez geçtik..
son kopyaları da çekip,
göbeklerimizi attıktan sonra, gidiyor olduğumuz kafamıza dank etti.
hepimiz sarılıp, sarılıp ağlaştık.
ağladık.
içim gitti, yatılı olduğumuzdan göremeyecektim bir daha çoğunu.
nerden bilirdik bitsin diye etmediğimiz duanın kalmadığı bu lisenin
bitişinin bu kadar canımızı acıtağını..
oturup uzun saatler boyu, yağmur altında muhabet ettik.
okulda bıraktığımız anılarımızı,parçalarımızı hatırladık..
daha da gelmeyiz dediğimiz bu okula, bi kez daha gelmek için çok şey yapabilceğimizi farkettik..
özetle okulumuzu çok özlicez..
yarın da son kez pikniğe gidiyoruz, havalar pek bozuk.
ama nolur ki bizim hatrımıza yarın mis gibi olsun, bayılalım sıcaktan.
lütfen,lütfen,lütfen.. :((
seviyorum sizi lan k.eli fen12B. gelin buraya!:(
<3

3 yorum:

Can dedi ki...

o anlar insanın canını acıtıyor ama hep ayrılık yasayacagın yenı kısılerı buluyorsun.. enteresan dimi..

Lasombra dedi ki...

nerdesin bilmiyorum ama yarın istanbulun yağmurlu olucağı söylenmekte =/ yine de iyi eğlenceler, yağmurda da tadı çıkar, özellikle insan sevdikleriyle birlikteyse ^.^

Merve dedi ki...

bende bir 12fenB öğrencisiyim :) 2 gün sona bizde mezun oluozz :)